NOSTRE COMPROMÍS

El Programa de Beques de Formació Professional és una iniciativa de la Fundación Repsol en col·laboració amb les entitats Repsol Petróleo, S. A. i Petróleos del Norte (Petronor).

Aquest programa s'emmarca en el nostre compromís d'atendre les noves demandes formatives i educatives, contribuint a la promoció de la formació professional com a opció educativa i, com a conseqüència, fomentar l'ocupabilitat i la inserció laboral entre els joves estudiants dels entorns d'influència dels Complexos Industrials de Repsol i Petronor.

En total, es concediran fins a 100 beques de FP amb una aportació econòmica de 800 € cadascuna.

Les beques estan destinades a estudiants que cursin cicles de Grau Mig o Superior en les branques professionals definides en la convocatòria

Els estudiants interessats a optar a alguna de les beques ofertes hauran d'estar matriculats en centres educatius de les poblacions dels entorns dels Complexos Industrials de Repsol i Petronor a La Corunya, Arteixo, Cartagena, La Unió, Puertollano, Tarragona, Reus, Valls, Vila-seca, Abanto-Zierbena, Muskiz i Zierbena.